Otkriće meseca (11/15): Real Techniques četkica za setovanje


U nastavku serijala otkriće meseca u glavnoj ulozi našla se jedna, na prvi pogled, malčice beskorisna četkica. Kada sam sa drugaricom, inače ne preteranim zaljubljenikom u šminku, bacila oko na ovu četkicu, njen komentar je bio samo „Zar ti je zaista potrebna još i ta”? Pa, zapravo, i jeste. Dugo mi je nekako bila potrebna neka četkica dovoljno mala, a dovoljno velika, ako razumete šta želim da kažem. Moje osetljive oči nisu blagonaklono gledale na velike pufnaste četke koje raspršuju puder u kamenu pri setovanju korektora, i ja sam shvatila da je vreme da se bacim u potragu za nečim malo suptilnijim.

Real Techniques Setting Brush (12)

Ova četkica kvalitetom, dizajnom, oblikom i svim ostalim vrlo podseća na veliku pufnastu RT četkicu za rumenilo koju stvarno volim. Štaviše, ovu četkicu sa pravom možemo nazvati mini verzijom te popularne Blush Brush. Kao što rekoh, želela sam nešto što će mi služiti za setovanje korektora puderom u kamenu ili prahu, a našla sam i mnogo više od toga.

Real Techniques Setting Brush (7)

Što se tehnikalija tiče, ovo je četkica od sintetičke dlake, ne previše gusto zbijene, rastresite i vrlo mekane. Mogu je pohvaliti što se kupljenja proizvoda tiče, ne trusi suviše čak ni one koji su skloni prekomernom rasipanju. Lepog je dizajna, lako se pere i relativno brzo suši.

Real Techniques Setting Brush (3)Real Techniques Setting Brush (6)

Koristim je u kombinaciji sa bilo kojim puderom u kamenu, lepo se slaže kako sa onim svilenkastim, sitno mlevenim, tako i sa onim krupnijim, grubljim. Dovoljno je mala da bude precizna i da čestice pudera ne završavaju u oku, a opet dovoljno velika da ne zahteva petominutno setovanje regije ispod oka.

Real Techniques Setting Brush (4)

Ok, pronašla sam divnu četkicu koja je sjajna za to za šta je namenjena, ali zašto je baš ona otkriće novembra? Zato što je ja koristim za bukvalno svašta! Sa njom detaljno setujem bubuljice koje sam sakrila kamuflažnim korektorom (nakon predela ispod očiju, ne zaboravimo nikad higijenu i redosled stvari). Takođe, setujem bazu za senku, ili čak i nanosim neku neutralnu senku preko celog kapka. Kada jednom u sto godina poželim da stavim i hajlajter, ja se uhvatim takođe za nju, jer mi je kao osobi sklonoj prosijavanju, kod nanošenja dodatnog sjaja suptilnost imperativ. Jednog dana mi ne dade đavo mira, te sam ja probala sa njom i da konturišem lice, iako sumnjajući da će izaći na dobro s obzirom na to da nije baš toliko precizna. Međutim, ona je zadati posao uradila vrlo lepo, naročito konturisanje nosa, za šta nikako nije delovala pogodno.

Real Techniques Setting Brush (10)

Možete je nabaviti u DM-u ili na RT sajtu, i njena cena je 800 dinara. Na njihovom YouTube kanalu možete pogledati tutorijal za korišćenje ove četkice, kao i za sve ostale Real Techniques četke. Ovo je jedna od onih četkica bez kojih možete živeti samo dok ih ne probate, posle toga nema nazad, setovanje predela ispod očiju kabuki četkama Vam više nikada neće pasti na pamet!

Real Techniques Setting Brush (11)

Ukoliko Vam je neophodna još jedna četkica, čisto da biste zadovoljile svoje kupoholičarske potrebe, nemojte gledati dalje od ove. Osim što je odlična u svojoj primarnoj funkciji, savršen je izbor za putovanja, jer u njoj imate multifunkcionalnu alatku.

Hvala na pažnji!

♥ShowFlake


6 thoughts on “Otkriće meseca (11/15): Real Techniques četkica za setovanje

  1. Delimo istu ljubav, mala četkica mi je obavezna za otklanjanje praha posle sminkanja ispod očiju i hajlajt. A ovu veliku za rumenilo, nikako nisam mogla da koristim za to, bolja mi je bilo koja četka od prirodne dlake…; navika verovatno. Ali, super je za setovanje T zone, jer ne pokupi previše praha i precizna je zbog svog oblika 😃.

    Like

    1. Slažem se, nikad više kabuki ispod očiju 🙂
      I ja se ponekad mučim sa tom za rumenilo, sve zavisi od rumenila do rumenila, tačnije od njegove pigmentacije. Nije loša ni za bronzer, a nisam je probala za puder u prahu, odlična ideja! 🙂

      Like

  2. Upravo juče sam je kupila i danas koristila, Oduševljena sam. 🙂 Nisam još uvek stigla dobro da je isprobam, ali verujem da je odlična za mnoge namene, kao što je i expert face brush npr. 🙂

    Like

Šta Vi mislite?

