Moj Catrice ulov i prvi utisci


Čuveno prokletstvo u nama ljudima, uvek nam treba baš ono što nam je nedostupno. Nisam imala mnogo vremena da iščitavam recenzije pre odlaska u Crnu Goru, pa sam se uzdala u sreću i pomalo u pamćenje. Nisam se prevarila, kada sam došla do Catrice štanda, tačno sam znala šta mi treba, šta je bilo hvaljeno i šta je to što želim da isprobam.

Catruce noviteti

Krenuću od Catrice Matt Mousse pudera. Mnogo me je zanimalo kakav je to puder jer do sada nisam imala prilike da probam podloge ovakvog tipa. Ne znam da li je svaki puder u formi musa ovakav, ali ja rečima ne mogu da opišem svoje oduševljenje kada sam dodirnula ovo maleno savršenstvo. Svaka dobra domaćica zna koliko je truda potrebno za savršen mus od čokolade, da bi bio penast, mekan, nežan i da se topi u ustima. Dakle, zaista, tekstura ovog pudera podseća na najsavršeniji mus od čokolade. Divan je, nežan, mek, i u meni izaziva želju da uvalim prste i konstantno ga pipkam 🙂

Catrice Matt Mousse

Catrice Matt Mousse puder 025 Light Beige

Moja nijansa 025 Light Beige mi odgovara prilično dobro, iako je na prvi pogled delovala suviše tamno, narandžasto i potpuno promašeno :). Na fotografiji ispod se pored njega nalazi Bourjois Healthy Mix 53, koji je inače za mene (osim leti) malo previše žut, jer sam neutralnog tona. Međutim, Catrice Matt Mousse se mnogo bolje prilagođava boji mog tena, pa ovo narandžastilo nekim čudom ne predstavlja nikakav problem.

Catrice Matt Mousse puderCatrice Matt Mousse 12h

Puder ima srednju moć pokrivanja i mislim da ga nije pametno nadograđivati. Kada se nanese, suši se mat i sledeći sloj samo napravi brlju na licu. Jednim slojem pokriće blago crvenilo, ujednačiće ten i blago sakriti podočnjake. Za sve ostale neželjene goste na licu pozovite u pomoć korektor. Nije baš da Vam lice postane mekano poput ovog musa, ali zaista daje lepu završnicu i kožu meku i nežnu na dodir. Još nešto, za mene vrlo bitno, ne ostavlja osećaj težine na licu, niti osećaj lepljive kože. Iako u nazivu sadrži mat, meni se ne čini da je naročito pogodan za masnu kožu, te ne očekujte od njega neko fenomenalno matiranje ni spas od prosijavanja. Sadrži 16g, i stvarno mi je teško proceniti koliko bi mogao da traje. Pakovanje nije baš preterano higijensko, zato su čisti prsti ili čista četkica obavezni!

Catrice Matt Mousse 025 Light Beige

Sastav (preuzet sa zvaničnog sajta jer ga na proizvodu nema):

CYCLOPENTASILOXANE, DIMETHICONE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, TALC, SILICA, PHENYL TRIMETHICONE, CYCLOHEXASILOXANE, TRIBEHENIN, C30-45 ALKYL METHICONE, C30-45 OLEFIN, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Catrice Camouflage Cream (3)

Catrice Camouflage Cream korektor mi se dobro urezao u sećanje posle nekoliko vrlo pozitivnih recenzija. Cena mu je izuzetno niska, pa reših da ga probam i ja, iako nisam neki česti korisnik ovakvih korektora. Nije da nemam potrebu, nego nekako ne volim. Dolazi u plastičnoj teglici na odvrtanje i sadrži 3g koja bi mi trajala večno, da nije roka trajanja od samo 6 meseci.

Catrice Camouflage Cream (2)

Sastav (takođe sa njihovog sajta):

RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, ISOPROPYL MYRISTATE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, CERA ALBA (BEESWAX), PETROLATUM, SILICA, TALC, PARAFFIN, PROPYLENE GLYCOL STEARATE, OZOKERITE, CANDELILLA (EUPHORBIA CERIFERA) WAX, CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA) WAX, ISOPROPYL ISOSTEARATE, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), ALLANTOIN, PEG-8, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, ASCORBIC ACID, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Kamuflažni korektor CatriceCatrice Camouflage Cream korektor

Tekstura mu je vrlo gusta, ali pod toplotom prstiju dobija lepu, kremastu strukturu i vrlo se lako nanosi. Potrebna je samo mala količina, a prekriva odlično. Nažalost, kada imam bubuljice, one su više teksturalne (u smislu brdašaca i kratera), a to nijedan korektor ne prekriva, ali sve ostale promene u boji će ovaj mališan oterati. Odličan je za sve bubuljice iz prošlosti koje su ostavile neke vrste ožiljaka. Može se nanositi i nekom minijaturnom, preciznom četkicom, za čuveno pinpoint prekrivanje Lise Eldrige. Ukoliko želite da Vam traje ceo dan, ne zaboravite da ga dodatno setujete puderom u kamenu. Za izbegavanje je jedino osetljiv predeo ispod očiju, po meni je suviše gust za to, samo biste razvlačili tanku kožu i mučili se.

Catrice Camouflage Cream 020 Light BeigeCatrice Camouflage Cream

Na fotografijama iznad, može se primetiti da je i on malo žućkastiji nego što bih ja želela. Ipak, manje se uvlači u sitne linijice od Pan Stick-a, pa ga zato više i volim. Iz nekog razloga nijanse pudera i korektora imaju isti naziv, a različit broj. Mislim da je krajnje vreme da se uvedu neki standardi i da kompanije konačno prestanu da zbunjuju pošten narod svojim blesavim numeracijama i nazivima, ali to već ne pripada današnjoj temi :).

Catrice defining blush

Za kraj, moje najveće oduševljenje i ljubav na prvi dodir, takođe – Catrice Defining Blush (nijansa 020 Rose Royce) Ovo su jedina tri proizvoda iz Catrice asortimana koja sam probala, i, na osnovu njih, ja imam osećaj da Catrice pravi savršene teksture koje ni mnogo skuplji brendovi ne uspevaju da dostignu. Šta ću, volim kad je sve nežno i mekano, a ovo rumenilo je školski primer mekoće i nežnosti. Toliko je divno na dodir, da sam ja opet ostala bez dovoljno dobrih reči za potrebe opisivanja. Kao najfiniji saten, sitno, sitno mleveno, ovo nežno roze rumenilo, pristajalo bi, čini mi se, svim tonovima kože.

Catrice rumenilo

Nanosi se lepo i blenda savršeno, praktično je nemoguće sa njim dobiti fleke na obrazima. Ne trusi se uopšte, makar ne sa mojim četkicama, a imam i grubljih. Jedina mu je mana malo slabija trajnost, ali mu je zbog ovako savršene teksture apsolutno sve oprošteno. Žao mi je jedino što nisam pokupovala sve nijanse, jer je bilo stvarno predivnih. Pakovanje je od čvrste, providne plastike, sadrži 5g i trajaće 12 meseci od datuma otvaranja.

Catrice rumenilo (2)

Catrice rumenilo Rose Royce

Sastav (opet sa sajta):

TALC, MICA, MAGNESIUM STEARATE, ISOCETYL STEAROYL STEARATE, OCTYLDODECYL STEARATE, SILICA, PEG-8, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID, TIN OXIDE, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, CI 15850 (RED 6 LAKE), CI 45410 (RED 27 LAKE), CI 77491, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Catrice Defining Blush 020 Rose Royce

Kada Vas put nanese u okolne države, ili Vaše prijatelje iz okolnih država nanese kod Vas, kupite ili poručite makar neki Catrice proizvod. Kao pravi mali štediša, posebno sam srećna kada naiđem na neki proizvod čiji je kvalitet daleko prešišao svoju cenu, a čini mi se da su sva tri ova proizvoda koštala negde oko 5€. Ja sam ubola tri vrlo kvalitetna, što naravno ne znači da je to slučaj sa svim, ali, eto, ako ne znate šta ćete, moja preporuka je ovo savršeno rumenilo.

Catrice noviteti

Da li ste se dočepale nekog Catrice proizvoda? Kakvi su Vaši utisci?

Hvala na pažnji!

♥ShowFlake


9 thoughts on “Moj Catrice ulov i prvi utisci

  1. Ctrice stvarcice su stvarno fini proizvodi,a jeftini. Ja imam obje nijanse kamuflaze i neke olovke, zadovoljna sam. Kad odem kuci u BiH potrazicu Nude Illusion puder, cula sam pohvale za njega. 🙂

    Like

Šta Vi mislite?

