Beauty Blender & Aura 3D Sponge: Utisci i održavanje


Da li se iko seća trouglastih sunđerčića za nanošenje šminke? Iskreno, da nije Nikkie Tutorials koja sa njima nanosi puder u prahu na regiju ispod očiju, ja bih potpuno zaboravila da su ikada i postojali. Kada su trouglasti sunđeri evoluirali u ova, sada već čuvena, „jajašca”, pomislila sam: „Konačno nešto na šta me blogerski svet neće nagovoriti i na šta će moja kupoholičarska priroda ipak ostati ravnodušna”. Kao što vidite, to se nije desilo, i kako je apsolutno svaka ženska osoba na ovoj planeti počela da ih hvali, tako sam i ja poklekla i nabavila sebi jedan. Dobro, dva :).

Beauty Blender i Aura 3D sponge (10)

Prvi i osnovni razlog zbog kojeg ja nisam želela da padnem na čari bilo kakvih sunđera je higijena. Kako sam već naglasila u tekstu o pranju četkica, malo sam paranoična po tom pitanju i težim da mi neseseri, četkice, šminka i sav pribor za šminku budu besprekorno čisti. A, ovi sunđeri, oni se apsolutno ne uklapaju u taj moj zamišljeni koncept i nekako su mi se čak i gadili. (Taj se osećaj još uvek nije potpuno izgubio.)

Beauty Blender

Krenula sam sa originalnom verzijom, valjda prvom na tržištu, i najviše hvaljenom, Beauty Blenderom koji kod nas može da se nađe u Sephori. Zatim sam želela da pronađem neku iole adekvatnu zamenu (dok još imam stari i priliku za poređenje), pa sam, prateći gomile pozitivnih recenzija, odlučila da probam sa Aurinim 3D sunđerom. Utisci su, začudo, vrlo pozitivni, do na održavanje higijene.

Aura 3D sundjer za šminkanje

Ovi sunđeri nisu zamenili moje omiljene četkice za nanošenje i blendanje tečnog pudera, niti mi se svidelo kako se ponašaju sa puderima u prahu ili kamenu, ali im zato skidam sve kape ovog sveta za to kako utapkavaju i blendaju korektor. Ne volim mnogo šta da radim prstima na licu, pa tako ni da utapkavam korektor, a kako mi je većina četkica u tom predelu malo gruba, ovi sunđerčići su pun pogodak. Učiniće i najgušći korektor potpuno nevidljivim, smanjiće uvlačenja u linijice i dati predivan, prirodan izgled kojem većina teži.

Beauty Blender i Aura 3D sponge (8)

∴ Na svim narednim fotografijama, Beauty Blender je sa leve, a Aura 3D sunđer sa desne strane.

Zajedničko svim sunđerima ovog tipa je da se koriste vlažni i isceđeni u čistom peškiru. Oni će tada povećati svoju zapreminu i biti savršenih dimenzija za sve namene. Kako bi upili što manje proizvoda, preporučljivo je prvo korektor ili puder naneti prstima ili četkom, a zatim blagim tapkanjem ravnomerno raspoređivati proizvode po licu. Nikako ih ne treba vući niti trljati.

Beauty Blender (2)Aura 3D sponge

Mislim da su veoma dobar izbor za sve one sa suvljim tipom kože, jer pomažu u postizanju divnog, prirodnog sjaja. Kao vlasnica mešovite kože, i nisam nešto naročito oduševljena tom činjenicom, pa ih retko koristim na taj način. Pogotovo mi se ne dopada kako se ponašaju sa težim, gušćim puderima, imam osećaj da upiju previše proizvoda i da ga nekako razvodnje i unište mu strukturu, pritom i mat efekat koji bi takvi proizvodi trebalo da pružaju potpuno izgubi smisao.

Beauty Blender (3)Aura 3D Make Up Sponge

Osnovna razlika između ova dva sunđera je u mekoći, gde Beauty Blender odnosi ubedljivu pobedu. Takođe, kao što se može primetiti na fotografijama, Aura 3D sunđer je u suvom stanju primetno veći od Beauty Blendera, dok se kad se pokvase izjednače, čak možda BB malo i preraste Aurin. Bez obzira na količinu vode koju upijaju, nisam primetila neku drastičnu razliku u količini proizvoda koju upijaju – verovatno zato što proizvode stavljam direktno na kožu, a ne na njih. Pored toga, Beauty Blender je i malčice pogodnijeg oblika, jer je špicastiji, pa je sa njim malo lakše raditi.

Beauty Blender i Aura 3D sponge (1)Beauty Blender i Aura 3D sponge (2)

Međutim, iako postoji razlika u mekoći, savitljivosti i teksturi, što se efekta koji pružaju tiče, ja nisam primetila niti jednu razliku. Oba savršeno utapkaju korektor i daju blistav i prirodan izgled. Razlika koja sledi valjda direktno iz činjenice da je Beauty Blender dosta mekši je da se neuporedivo lakše pere, tj. ispira, pa dolazimo do najvažnijeg dela današnjeg teksta, a radi se o higijeni.

Beauty Blender i Aura 3D sponge (4)Beauty Blender i Aura 3D sponge (11)

Kao i četkice za nanošenje tečnih i kremastih proizvoda, tako i sunđere perem odmah nakon upotrebe, doduše na malo drugačiji način. U zavisnosti od toga koji sam korektor koristila, tačnije od toga koliko je sunđer proizvoda upio, perem ih, ili trljajući ih o površinu sapuna, ili uz pomoć deterdženta za suđe. Običnim gelovima za umivanje, šamponima ili Allin sredstvom za pranje četkica, ovi sunđeri meni ne mogu da se operu. Nisam sigurna koliko mi se dopada ideja da ih kupam u deterdžentu za suđe, ali šta da se radi – ponekada jedino to pomaže. Nikada nemam dugačke nokte, pa nisam iskusila neželjene situacije sa pocepanim sunđerima, a kako sam gledala neku parodiju o tome kako su se u rupi na Beauty Blenderu nastanile bube, mislim da bi to bio kraj mojim mališanima :).

Beauty Blender i Aura 3D sponge

Beauty Blender mi pri svakom pranju ispušta boju, dok se sa Aurinim sunđerom to do sada nije dešavalo. Sušim ih na čistom ubrusu koji uglavnom stavim na radijator, sada kada je sezona grejanja. Na taj način se uvek osuše preko noći. Pre upotrebe, dobro ih nakvasim i iscedim u peškiru, i tada su oni potpuno spremni i, pretpostavimo, dovoljno čisti.

Beauty Blender i Aura 3D sponge (5)

Vratiću se na kratko na poređenje ova dva sunđera. Osim mekoće koja je važna, ali ne presudna, napomenula sam da je bitna razlika u tome da se Aurin 3D sunđer dosta teže pere i jako, ali baš jako, teško ispira. Ponekad imam osećaj da mogu doveka da ga stiskam i da će baš svaki put izaći još malo pene. Iz tog razloga je Beauty Blender mnogo bolji, što se tiče efekta – nekih bitnih razlika nema. Kada se uzme u obzir da je od Aurinog skuplji skoro pet puta (2300 naspram 500 dinara), mislim da ga više nikada neću kupiti, šta me košta malo dodatnog stiskanja – dobro je za reumu :).

Beauty Blender i Aura 3D sponge (6)

Pravilo bi bilo da ove sunđere bacate nakon tri meseca konstantne upotrebe, mada meni i to deluje malo mnogo. Čitala sam mnogo o njima i pokušavam sebe da ubedim da se prave od antibakterijskog materijala i da ne treba da strepim od raznoraznih mikroskopskih stvorenja koja su se u njima (ili u mojoj glavi) nastanila, ali nije da mi baš uspeva. Deluju mi malčice prljavo, nikad dovoljno oprano i dezinfikovano i, opšti utisak mi je da bih, kada bih sutra otišla na neko šminkanje u salon, zamolila šminkerku da na mom licu preskoči upotrebu bilo kakvog višekratnog sunđera. Ne znam, i moj lični mi se ponekad pomalo gaducka :).

Beauty Blender i Aura 3D sponge (7)

Moje životno pravilo kada su u pitanju sunđeri za pranje posuđa je kupiti najjeftinije i menjati ih svake nedelje. Kako mi se ne daje 2000 dinara (ili, još manje, 8000) na mesečnom nivou za ove sunđere, istraživala sam malo o nekim alternativnim rešenjima za detaljno čišćenje. Ono što već dugo želim da probam je da ih otarasim bakterija tako što ću ih dezinfikovati u mikrotalasnoj pećnici (pogledajte kod Tati kako to ona radi). Pošto mikrotalasnu ne posedujem, nisam uspela ovo da isprobam, mada deluje kao vrlo dobra ideja. Ukoliko je neko od Vas probao, volela bih da mi kaže svoje utiske.

Beauty Blender (1)

Da li Vam je ovako nešto neophodno? Odgovor na to pitanje jedino možete dati same sebi kada ga isprobate. U mom svetu, četke su četke. Dosta su praktičnije, i, iako je i njih nemoguće održavati savršeno čistim, ipak mi deluju dosta bezazlenije (uz redovno održavanje). Dodatni momenat je što su ovi sunđeri apsolutno nepraktični za putovanja: dugo se suše, a nositi ih mokre samo vodi do stvaranja buđi. Ono što nikako ne mogu osporiti je da, kad god imam želju za savršeno nanetim korektorom (što je otprilike uvek) i dovoljno vremena, ipak po strani ostavljam sve četke i posežem za ovim sunđerima.

Da li ste i Vi pale na čari ovih malenih rozih pomagala? Kako Vi uspevate svoje da održite čistim?

Hvala na pažnji!

♥ShowFlake


4 thoughts on “Beauty Blender & Aura 3D Sponge: Utisci i održavanje

  1. Ja imam originalan crni BB,i perem ga na isti nacin kao i ti,urljavanjem u sapun,samo sto ja ja pre toga malcice pokvasim medicinskim alkoholom. Meni daje savrsene rezultate mnogo je cist i generalno tako perem cetkice,koja kap alkohola i onda u sapun,sva boja iz prvog puta izadje 🙂

    Like

Šta Vi mislite?

