Omiljena paleta 2015. godine – Pupart 05


Palete su ubedljivo moja najveća ljubav i na njih uvek vrlo lako padam. Dovoljno je da vidim jednu, dve nijanse koje mi se dopadaju, lepo pakovanje ili makar šta što će me privući i – prodato. Kada su palete u pitanju, ja sam potpuno u fazonu „Sakupi ih sve”. Čitavo detinjstvo sam sakupljala Pupine palete, u obliku raznoraznih zeka, meda, sladoleda i ostalog, zaista sam ih obožavala, uvek su izgledale predivno. Ni mnogo kasnije me, izgleda, nije prošla ljubav prema ovom brendu, pa se uvek nekako raznežim kada naiđem na bilo šta iz njihovog asortimana. Ova paleta nije bila izuzetak, lep i elegantan dizajn me je privukao da je kupim, a kvalitet i kombinacija nijansi su je dovele na ovo, vrlo počasno mesto koje joj danas svečano dodeljujem.

pupa milano PUPArt palette 05 (13)

Paleta je smeštena u kartonsku kutiju, u sklopu koje dobijete i flajer sa ostalim kombinacijama, čisto da maštate koje ćete sve još pokupovati. Mogla sam i bez toga – ovako su mi sve kombinacije boja predivne i baš su mi sve potrebne. Moja paleta je broj 5 i sadrži mahom neutralne nijanse (gle čuda 🙂 ), međutim, ne postoji prilika i oči koje sa ovom paletom nisu pokrivene. Zaista, po meni, u njoj se nalazi sve što je nekome potrebno.

pupa milano PUPArt palette 05 (1)

pupa milano PUPArt palette 05 (3)

Sadrži 9 nijansi, 8g i, iz nekog razloga, rok trajanja joj je samo 6 meseci od datuma otvaranja. Moja uskoro puni godinu dana, senke nisu nimalo promenile miris, ali bi je, ipak, valjalo što pre potrošiti. Senke su oftamološki testirane, mojim osetljivim očima nisu pravile nikakve probleme, i ne sadrže parabene.

pupa milano PUPArt palette 05 (4)

Napravljena je od čvrste plastike, otvara se na klik i zaista lepo izgleda. Ima veliko ogledalo, ali je za mene potpuno neupotrebljivo jer se ne može dovoljno otvoriti, pa je uvek nekako iskošeno. Takođe dobijate i četkicu koja nije sjajna, ali, makar je četkica, a ne sunđer.

Ima 5 mat nijansi, i to sve baznih, apsolutno savršeno odabranih, kao da su mene pitali. U pitanju su crna, tamno braon (prilično neutralna, iako na fotografijama nekako deluje toplo), savršena kremkasta boja za pregib, zatim svetlo kajsija i potpuno sneg – bela. Što se tiče 4 sjajne nijanse, u pitanju su odlične nijanse za veče: jedna svetla, rekla bih kremkasta, zatim svetlo braon – predivna i savršena, tu su i sivo – srebrna sa mnoštvom šljokica, i, potpuno iznenađenje, divna, neobična ljubičasta koja pretvara svaki moj večernji neutralan look u nešto (kao) malo posebnije.

pupa milano PUPArt palette 05 (6)

pupa milano PUPArt palette 05 (8)

Sve senke su fantastične pigmentacije, swatch-evi su naneti u samo jednom sloju, pa se nadam da mogu lepo da ih dočaraju. Ipak, razlog zbog kog sam se ja suštinski hvatala najviše za ovu paletu, zašto sam je nosila sa sobom gde god da sam se uputila i zbog čega sam joj apsolutno verovala je to što su sve nijanse potpuno iskoristive, predivno mekane i puteraste i odlično se blendaju. Jedina nijansa koja se malčice trusi je ljubačasta, ali i to je zanemarljivo. Zaista im, koliko god se trudila, ne mogu pronaći manu.

pupa milano PUPArt palette 05 (10)

Moja paleta kupljena je u Crnoj Gori za dvadesetak eura, ali su od skoro ove paletice (kao i konačno proširen asortiman Pupe) dostupne u Jasmin parfimerijama po ceni od 2900 dinara. Nažalost, moja nijansa 5 nije dostupna, ali jesu četiri druge, predivne kombinacije (možete na Pupinom sajtu pogledati, dostupne su kombinacije 2,3,4 i 6). Jedina mana koju mogu da navedem je rok trajanja, ostalo je sve tačno po mojoj meri i baš onako kako ja volim. Ostaje samo da izaberem kojom ću se kombinacijom boja sledeći put počastiti.

pupa milano PUPArt palette 05 (15)

Umesto da predstavljam svaku nijansu pojedinačno, prilažem nekoliko fotografija da same pogledate i zaključite imaju li moja opsednutost i ljubav pokrića ovog puta. Priželjkujem Vaše utiske u komentarima!

pupa milano PUPArt palette 05 (11)pupa milano PUPArt palette 05 (14)pupa milano PUPArt palette 05 (12)

Srećni praznici i hvala na pažnji!

♥ShowFlake


 

8 thoughts on “Omiljena paleta 2015. godine – Pupart 05

  1. Ja sam ODUSEVLJENA pigmentacijom, a i boje su mi fantasticne. Nisam nikada probala nista od Pupe 🙂 Moram skoknuti da pogledam 🙂

    Like

Šta Vi mislite?

